Association du Taillis Association de quartiers Taillis, La Garenne, Bois des Godeaux à Yerres

Sport, Relaxation, Culture, Loisirs. LAssociation de Quartiers Taillis La Garenne Bois des Godeaux a pour objectif doffrir aux habitants de ces trois quartiers dYerres, dans lEssonne, une animation socio-culturelle diversifiée et conviviale. Depuis 1981 elle propose et développe les activités souhaitées par les adhérents qui, aujourdhui, sont issus non seulement de nos quartiers. Mais aussi du centre-ville. Et de lensemble de la ville dYerres. Ainsi que des communes voisines. Au format PDF. Tout .

OVERVIEW

The web page association-du-taillis.net currently has a traffic classification of zero (the lower the more traffic). We have inspected eighteen pages inside the site association-du-taillis.net and found zero websites referring to association-du-taillis.net. I found one contacts and directions for association-du-taillis.net to help you contact them. The web page association-du-taillis.net has been on the internet for seven hundred and thirty-four weeks, twenty-six days, seven hours, and thirty-seven minutes.
Addresses
Apr 2010

ASSOCIATION-DU-TAILLIS.NET TRAFFIC

The web page association-du-taillis.net has seen fluctuating quantities of traffic in the past the year.
Traffic for association-du-taillis.net

Traffic ranking (by month) for association-du-taillis.net

Traffic ranking by day of the week for association-du-taillis.net

ASSOCIATION-DU-TAILLIS.NET HISTORY

The web page association-du-taillis.net was registered on April 23, 2010. This web page was updated on the date of April 06, 2013. This site will go back on the market on the date of April 23, 2015. It is now seven hundred and thirty-four weeks, twenty-six days, seven hours, and thirty-seven minutes old.
UPDATED
EXPIRED

WEBPAGE AGE

WHAT DOES ASSOCIATION-DU-TAILLIS.NET LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of association-du-taillis.net Mobile Screenshot of association-du-taillis.net Tablet Screenshot of association-du-taillis.net

A HAPPY DREAMHOST CUSTOMER

PRIVATE REGISTRANT

417 ASSOCIATED RD #324 C/O ASSOCIATION-DU-TAILLIS.NET

BREA, CA, 92821

US

ASSOCIATION-DU-TAILLIS.NET SERVER

Our parsers discovered that the main root page on association-du-taillis.net took two thousand milliseconds to load. We could not discover a SSL certificate, so our web crawlers consider association-du-taillis.net not secure.
2 secs
208.113.163.113

ns1.dreamhost.com
ns2.dreamhost.com
ns3.dreamhost.com

We found that this website is weilding the Apache os.

HTML TITLE

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web page association-du-taillis.net had the following in the web site, "Sport, Relaxation, Culture, Loisirs." We saw that the website stated " LAssociation de Quartiers Taillis La Garenne Bois des Godeaux a pour objectif doffrir aux habitants de ces trois quartiers dYerres, dans lEssonne, une animation socio-culturelle diversifiée et conviviale." It also said " Depuis 1981 elle propose et développe les activités souhaitées par les adhérents qui, aujourdhui, sont issus non seulement de nos quartiers. Et de lensemble de la ville dYerres. Ainsi que des communes voisines."

SEEK SIMILAR WEBSITES

Le Blog dEclore

Difficile de faire mieux! Dimanche 19 février 2017. Ensuite, parents, grands-parents, monsieur le Maire et ses adjointes, enseignantes et enfants se sont retrouvés dans le pré pour le jeu de construction géant.

LAssociation de LÉcole du Louvre

LE BULLETIN EST EN LIGNE. Le bulletin et toutes nos visites-conférences.

Notre ELAN pour le Cameroun

Tous les ans, ELAN organise une soirée au parfum du Cameroun. Plats camerounais et musique nous transporte en Afrique. Nous vous attendons tous en novembre pour feter cet evènement avec nous, le lieu est à annoncer encore.